tiistai 1. marraskuuta 2016

#Oivalluksiahaaste

Luontoloinen pisti haastaen ja täten virallistan, että minunkin postauksissa voi joskus olla kuvia!
Oivalluksia-haaste eli #oivalluksiahaaste Poimi puhelimesi kätköistä 10 (tai itsellesi sopiva määrä) kuvaa, jotka spontaanisti herättävät ajatuksia. Pikku oivalluksia tai muuta jakamisen arvoista. Kuvien laadulla ei nyt ole väliä vaan sillä, mitä niistä haluat kertoa. Lyhyesti - lause tai kaksi/kuva riittää, varsinkin jos kuvia on paljon. Voihan niistä kiinnostavammista tehdä vaikka omat postauksensa.

1. Vaellus
Tämä kuva on mun siltä reissulta, jota tituleeraan aina ihka ekaksi vaellukseksi. Siitä se alkoi. 

2. Kissat 

Täs on meidän pötikkä pullervo Pingu. Puhelimeen on isketty aikoinaan 16 gigan muistikortti, josta ~puolet on kissakuvia. En koskaan julkaise niitä missään, koska kyse on mun kateista eikä ketään muuta kiinnosta mun elikot, ja ihan rehellisesti, pelkään vähän että joku hoksaa mun olevan crazy catlady.


3. Kuntokisa
Meillon töissä tämmönen kisa. Tärkeintä on voittaa mahdollisimman paljon? 

4. Selfiet ja terve itsetunto? 
Jos 16 gigasta puolet menee kissoille, selfiet vie sen toisen puolikkaan. En koskaan julkaise näitäkään missään, koska Kunnian Mies ei selfieitä jakele. Oikea syy on, etten ole ollut tyytyväinen omaan ulkonäkööni pitkään aikaan. Aina on kummallinen naama tai liian lihava. Mulla on aina ollut tosi ristiriitaisia fiiliksiä tästä asiasta: en oikein jaksa mitään hymistelyjuttuja siitä, että pitäisi vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, koska maailmankaikkeuden fakta on, että 1. me kaikki halutaan hyväksyntää ja 2. ensimmäinen asia, jonka ihmiset susta saa irti on ulkonäkö, ja sen perusteella susta tehdään johtopäätöksiä. Toisaalta, aina kun katsoo vanhoja kuvia, miettii että voi kun olisi osannut nuorempana arvostaa itseään, koska eihän niissä kuvissa nyt näytä ollenkaan siltä mitä päänsä sisällä kuvitteli. Hei, ehkä mä teen tästä joskus oman postauksensa. Apua, tästä kuvasta olis muuten juoksujuttukin, tylsällä talvilenkillähän se on otettu! 

5. Eka yksinvaellus 
Tartteeks tätä oikeasti edes selittää. 

6. Helppo oleminen rakkaiden ihmisten kanssa 
"Sun kaverikuvassas on vain ruokaa."
Mun kavereilla on ollut tapana, että keittiössä puuhataan yhdessä. Se tuntuu luonnolliselta ja kivalta. Se antaa yhteisen hetkellisen päämäärän ja sitoo sitä kautta yhteen. Kaverit: on vaikea kuvailla, mikä se syvä tunne on kun on ystävien ympäröimä, mut mä tiedän (toivon?), että kaikki tietää sen.  

PS. En laita vahinkoa kiertämään. ;) 

1 kommentti: