maanantai 15. elokuuta 2016

Kehonhuoltohaaste

Mulla olis ihan sikapitkä reissukuvaus kesken, mutta Takomorunnersilaisilla oli tällä viikolla kehonhuoltohaaste, ja koska olen mainostanut olevani kyvytön sanomaan ei, niin here goes:

Tällä hetkellä en tee juuri mitään. Ja tyypit, se on ihan fine, koska mä oon ollu lomalla (ja ehkä hiukan sairas, mutta ei puhuta siitä ainakaan vielä).

Kun mulla on ollut menossa tuo mielenterveyden kohennusprosessi, niin päätin heti loman alussa, että en aio tuntea syyllisyyttä yhtään mistään. Kaikki liikunta pitää olla kevyttä. Ihan sama mitä on kalenterissa tulossa, niin nyt pitää malttaa. Viimeiset kolme viikkoa olen siis tehnyt seuraavia liikuntoja ja niitä korvaamaan seuraavia kehonhuollollisia toimenpiteitä:
Liikunnat:

  1. Latasin Pokemon Go:n. Oleellisin tieto lienee, että olen level 16. Pelin paras puoli on ehdottomasti se, että se ei tunnu rekisteröivän esim. pyöräilyä kovin helposti, joten jouduin apostolinkyytiin. TukkaKirbyä odotellessa (kuva lainattu intternetsistä!): 
  2. Vaellus.
  3. Yksi 30 km pyöräily.
  4. Yksi uintikerta. 
Kehonhuolto: 
  1. Kaksi venyttelykertaa.  
  2. Sauna.
Näiden hurjien päivämatkojen ja suoritusten kompensoimiseksi olen venytellyt kaksi kertaa ajatuksen kera ja käynyt lukemattomat kerrat saunassa. Olisin mennyt hierojalle, mutta koska yyööh, kuka nykyään enää soittaa mihinkään, siinähän joutuu hei kontaktiin ihmisten kanssa, en saanut aikaiseksi varattua aikaa kun hieroja ei vastannut faceviestiin.

Mutta kaiken tämän sluibailun ja röhnöttämisen tuloksena pääni voi ainakin paremmin. Pikkuhiljaa pystyn prosessoimaan paremmin omia stressinlähteitäni ja sanomaan rehellisemmin turhille asioille fuck that. Ihmeellistä miten priorireettien palauttaminen realistiseen on kiinni vain siitä, että saa hetken aikaa olla tukka ihan rauhassa ilman putkea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti